Batang Rajang Bridge

Jambatan Batang Rajang

The long wait for the second bridge crossing the mighty Rejang River have completed and was launched recently by various ministers from Sibu. The scenery was great overlooking a lowland of the Rejang Basin.

Rejang Basin

Will we see this again once the Bakun Dam (as big as the island of Singapore) is completed? Or the immediate concern is the quality of the Batang Rajang Bridge itself. The photo below shows the standard of delivery by the contractor… is it safe?

Batang Rajang Bridge

6 thoughts on “Batang Rajang Bridge”

  1. nang sik berkualiti nampaknya hasil kerja kontraktor ya….nak kurangkan kos tapi kualiti dikurangkan juga…ne gaya tok! mun kontrakor besar, bikin malu saja….cubalah semua org mahu lihat kat sarawak tok ada kemudahan2 dibina berkualiti…kan baik.

  2. STANDARD SAMA DENGAN JAMBATAN KAMPUNG DI SEMENANJUNG MALAYSIA. SANGAT TDAK ADIL PEMBANGUNAN MACAM NI. KALAU SETAKAT NAK BINA BAIK TAK PAYAH

  3. enti ulih maju ke gik jambatan batang rajang tok..ukai setakat jambatan btg rjag,..enti ulih semua jmbtan ia ke panjai ba menua kitai sarawak lah…ngambi ke manah dipeda baka ba menua semenanjung..baka bala pembesai, sida mesti ka nemu befikir secara mendalam pasal memajukan agi menua kitai..anag befikir ka ngambi ke untungan aja ari orang bukai..enti nyema menua sarawak maju ari menua bukai,..ukai setakat kitai ke baruh pangkat tu aja ke ngempu nama..sida ka pembesai nya meh ke niki pangkat..nyadi sida mesti ngira nama baik sida ia empu.

  4. Terkejut aku meda gambar Jambatan Durin…Dahlah berapa kali terbengkalai..nambah ka ngik kerja enda perfect..bala kontraktor makai duitnya…patutlah SIBU sampai ke diatu empai olih nyadi bnadaraya…sedih aku meda..

Leave a Reply